Ijs in Daraengi Village op terras

16 augustus 2018 - Namhae, Zuid-Korea

Ijs in Daraengi Village op terras

Deze foto werd gemaakt op 16 augustus 2018 in Namhae, Zuid-Korea met een Oneplus A6003.

1. Isabel:
    17 augustus 2018
    Al heel veel koreaans eten geprobeert maar dit nog niet geprobeert dat koreaans eis met bonen. was het lekker?
  2. Anet:
    17 augustus 2018
    Hoi Isabel, we kregen het in Seoul ook van Ernie 😄 Wij vinden het super lekker!! Het zijn kleine zoete boontjes met saus (heeft iets weg van chocolade saus om te kunnen vergelijken, het is zoet) over in dit geval vruchtenijs, daaronder zit weer schaafijs. In Seoul hadden we allerlei soorten ijs. Het is een raar idee en gezicht maar echt eens proberen!!😋
  3. Isabel:
    19 augustus 2018
    volgend jaar ga ik met mijn moeder en dan zeker prober
    en. De laatste keer was het met mijn broer maar hij is niet voor veel zoet. maar wel veel zaken met zoete bonene gegeten zoals mini wafels en jaar geleden in Gyeonju die mini pannekoeken dat je overal daar vindt. Dit probeer ik zeker volgend jaar. ik ga normaal eind april-begin Mei of eind september -begin Oktober.
  4. Anet:
    19 augustus 2018
    Mini pannenkoeken met honing ook gehad 😋
    Lente of herfst is ook een betere tijd om te gaan, omdat de zomers heet en nat kunnen zijn. Heet was t zeker! Wij konden niet anders nu omdat m'n dochter leerplichtig is.. wat leuk zeg dat je met je moeder gaat! Super mooi land!!😍