Gwangalli Beach Busan 12 augustus

12 augustus 2018 - Busan, Zuid-Korea

Vanmorgen heel vroeg rond 5 word ik wakker en moet naar de wc.. ik doe t huiskamer licht aan en zie in de hoek van de kamer een vreemde man op de grond op kussens liggen ๐Ÿ˜ฒ
Hij komt half omhoog en ik zeg 'sorry' en doe t licht weer uit, wat is dit nou weer?
Ik ga na de wc Tom appen dat er een vreemde vogel in de huiskamer ligt, hij antwoordt niet want hij ligt te slapen natuurlijk. Ik loop terug naar de huiskamer en de man zit nu op een kussentje tv te kijken.. Ik doe alsof t de normaalste zaak van de wereld is en vraag of hij ook koffie wil ๐Ÿ˜ hij staat op en geeft een diepe buiging met wat Japanse bedank woorden. Inderdaad hij vertelt nu dat hij was verdwaald geraakt in Busan om t guesthouse te vinden, kwam veels te laat aan en was maar op de grond gaan liggen. Hij was in het casino geweest hier 1 straat verderop. Ik wijs hem de badkamer en zijn slaapkamer, na 8 buigingen gaat hij douchen en naar bed. Een ongenode gast komt hier niet binnen zonder pincode. Op alle Guesthouses waar wij zijn geweest, zit een slot met pincode.Tom appt uren later terug met verhaal van deze verdwaalde Japanner... Dat hij hem zo alles uit zal leggen.. dat hoeft niet meer ,ik vraag opslag bij Tom๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
Het regent een beetje dus we gaan smorgens eerst naar het grootste warenhuis van de wereld, tenminste dat staat in het Guinness book of records.. Het is maar een paar stops met de metro... Zoooo da's echt groot๐Ÿ˜ฎ met schaatsbaan en al.. hier kun je een paar dagen vertoeven haha, maar het wordt ineens bloedmooi weer dus we gaan naar Gwangalli Beach een strand verderop..we eten op terras en we blijven tot de zon onder gaat. Ook hier muziek aan zee en een crea bea markt..
De sfeer is leuk en de verlichte grote (diamanten)brug 's avonds ook prachtig!! De lichtjes veranderen van kleur en vorm, ook hier is t kermis ๐ŸŒ‰๐ŸŒƒ prachtig ๐Ÿ˜

Fotoโ€™s

1. Arie en johanna:
    13 augustus 2018
    wat ziet het er weer prachtig uit. wel een beetje eng zo een vreemde vent, maar ja het is goed afgelopen.die bruggen en gebouwen prachtig en zo mooi verlicht.groetjes pa en ma.
  2. Linda:
    13 augustus 2018
    Oh wat een verhaal weer Anet!!!
    Zomaar een wildvreemde op de kamer, ik vind het wel wat hebben haha!!!
  3. MARGREET:
    13 augustus 2018
    Anet heeft weer wat lachen๐Ÿ˜‚๐Ÿ™‰๐Ÿ™ˆ een vreemde man op je kamer , je krijgt ze kado๐Ÿ˜ƒ
    Prachtig weer allemaal !
  4. MARGREET:
    13 augustus 2018
    Anet heeft weet wat ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™‰๐Ÿ˜ƒ een vreemde man op je kamer , je krijgt ze kado๐Ÿ˜œ , prachtig weer allemaal
  5. Kitty:
    13 augustus 2018
    Oh jij maakt ook weer wat bijzonders mee.๐Ÿ˜ฒeen vreemde man in de kamer ๐Ÿ˜‚ gelukkig loopt het weer goed af ๐Ÿ˜Š. Wel lachen hoor dat verhaal!!
  6. Anet:
    De verdwaalde Japanse man in Busan ๐Ÿ˜‚