Busan 13 augustus

13 augustus 2018 - Busan, Zuid-Korea

Elke wil naar de kapper, dat wil ze al weken.. Gisterenavond op zoek geweest naar eentje waarvan Tom had gezegd dat ie goed moest zijn. We kwamen aan en ze gingen net dicht. Er kwam een kapster naar buiten die ons zag kijken en ze vroeg waar we naar op zoek waren. Ze spreekt echt opvallend goed Engels. Blijkbaar is dit een alles in één salon met schoonheidssalon beauty make up massages alles er bij in. Ze vraagt ons mee naar boven ahummmm dat ziet er super deluxe uit😲 ze legt uit wassen knippen stylen is 15 euro. Daar doen we het voor en de volgende ochtend is Elke aan de beurt. Ze kreeg een hele lange hoofdmassage en tijdens het knippen en stylen een kussen op schoot om je armen op te leggen. Ik zeg top! En leuk geknipt 👌😃 er lopen ook heel wat jongens te knippen hier valt ons op. We krijgen de 3e hitte waarschuwingsmelding hier in Busan, het is ook bokheet. We gaan lekker zwemmen in de zee, de golven zijn best wild en hoog af en toe, des te leuker op een opblaas band😅 volgens een Russische vrouw komt t door de tyfoon in Japan? Geen idee, geen nieuws gekeken... We komen met schaafwonden en verbrand weer in terug in ons honk Hahaha. s avonds maken we ons laatste rondje over het strand en de boulevard 👯 wat is het hier toch leuk!! Morgen verlaten we Busan en gaan we naar Namhae, ik denk op tijd want de weersverwachting is niet best... Onweer en regen⛈️

1. Arie en johanna:
    14 augustus 2018
    nou elke je ziet er weer mooi uit hoor leuk gedaan daar. het zijn weer prachtige foto.s veel plezier nog. groetjes pa en ma.
  2. Kitty:
    14 augustus 2018
    Wat zit je haar leuk elke. Mooi geknipt . Leuk weer de foto s. Goede reis naar Namhae.xxx
  3. Carla:
    14 augustus 2018
    Wat een heerlijk plekje lijkt me het daar.Kijk,dat zijn nog eens mooie prijzen voor een kapper,leuk weer hoor🙄Goeie reis weer meiden,op naar het volgende stekkie,genieten!!😘
  4. Alie:
    15 augustus 2018
    Dat zal de kapster bijzonder leuk gevonden hebben om een mooie blonde buitenlandse jongedame te mogen knippen?!
    Prachtig kapsel, Elke!
    Zo ook weer de foto’s!!
    Super fijn dat jullie reis zo “veilig” en goed verloopt!! 💋